Vi er på mange måter skapt for hverandre vi to

På mange måter har jeg funnet sjelevennen min, den som plukker meg opp når jeg er nede og som gir meg betingelsesløs kjærlighet hver eneste dag, men som kan irritere meg så mye at jeg har lyst å rive håret utav hodet mitt, og som får opp tempen min bare ved å være seg selv, ja for ingen klarer å bo sammen, og oppå hverandre uten å irritere seg over hverandre, og noen ganger plager vi hverandre bevisst, av kjærlighet og for festlighetene sin skyld. 

Jeg tenker at når man møter en man klarer å bo sammen med, og være sammen med døgnet rundt uten å bli lei, så er det ekte kjærlighet, og det forundrer meg hele tiden hvor lite lei jeg blir av kjæresten min, vi finner på ting hele tiden som får meg til å se på han og kjenne sommerfuglene i magen, og jeg tror dette er viktig i en hektisk hverdag der det praktiske tar over alt fokus

Vi er ikke bare kjærester vi to, vi er faktisk bestevenner, og jeg husker ikke at vi noengang har kjedet oss sammen, og når man tenker på all den tiden vi tilbringte på sykehuset da jeg knakk ryggen, tyder det på at vi har ett stabilt forhold til hverandre, og vi strekker oss langt for hverandre, og setter oss alltid først.

Da jeg knakk ryggen, og såg reaksjonen til min kjære, så vokste det frem en kjærlighet som har slått ut alt, respekten for mannen min gikk i taket, og at han satt ved siden av sengen min så lenge i strekk, mens jeg lå der og hylte og gråt, og han vek ikke siden min, og ble selv på juleaften. Jeg måtte nesten tvinge han til å dra hjem til familien og spise julemiddag, og er så evig takknemlig for at han den gangen viste meg hva en ekte mann er laget av. Å aldri vike hverandres side, på tross av store problemer er nøkkelen til ett langvarig og trygt forhold, og jeg er ikke vant med å ha det så bra som jeg har det nå. 

Å være sammen med sin bestevenn byr også på utfordringer, og siden vi begge har rusproblemer og er rusavhengige, har vi absolutt alle oddsene imot oss, det er nesten ingen som klarer dette sammen, og jeg føler vi knuser disse mytene og oddsene hver eneste bidige dag! Jeg kunne ikke tenkt meg det anderledes, det føles som skjebnen og vi utfyller hverandre. Det er som om vi skulle ha vært sammen helt ifra starten, og i fare for å gjøre dette innlegget altfor søtt, så stopper jeg her, men jeg hadde ikke klart å blitt rusfri og forblitt rusfri uten denne mannen her!

Å være i ett trygt forhold gjør meg selvsikker på meg selv, det gir meg fred til å fokusere på alle andre ting, og jeg er helt sikker på oss og hva vi jobber for, vi er ikke paret som må være oppå hverandre hele tiden, og gjør ting hver for oss, men vi trivest best i hverandres selskap, så hvorfor ikke? Jeg har funnet den rette, og at jeg av alle skulle være så heldig hadde jeg aldri trodd.. 

Da jeg jobbet på Kiwi og såg par som handlet inn feks, så kjente jeg på dette savnet etter ett forhold som var basert på de riktige tingene, disse normale tingene som par gjør sammen, og nå har jeg endelig ett menneske som jeg klarer å leve sammen med, og som jeg stoler på 100%! Endelig er det min tur og bare føle på denne kjærligheten til mannen min, for han blir faktisk det 06.08.2022! Jeg gleder meg! 

2 kommentarer
    1. Det er ein flott mann du har fått deg Monica. Lykke til vidare både i pluss- og minusdagar! God helg til dokke 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg