Vi har tidenes drittdag! Men vi er sammen om det heldigvis

Reklame | Gymgrossisten

Viss vi hadde vært ett par som kranglet over småting og ofte, så hadde vi slitt i dag! Vi krangler nemlig omtrent aldri, så vi har ikke klart å krangle med hverandre om noe i dag heller. Vi har rett og slett bare hatt en drittdag begge to, og det startet allerede fra vi åpnet øya i dag tidlig. Så jeg tenker det allerede hadde vært full krig mellom oss hadde vi hatt dette i oss <3 humøret bare er ikke tilstede og det har skjedd småting igjennom hele dagen som bare har ødelagt hele stemningen. Men EN ting vekket humøret og latteren i oss, og det var nemlig skjorten min kjære kjøpte i går i Førde! Av alle ting så var det denne som fikk latterdøren til å åpne seg for meg i dag, det er visst småtingene i hverdagen som er viktige og ikke alt det negative som skjer rundt oss!

Altså! Min mann har stil, med stor S! Det var faktisk det første jeg la merke til med denne kjeklingen her! Stilen hans er skikkelig fet og han er påpasselig med å alltid være passende kledd og er opptatt av mote, så når han tok på seg denne skjorten i dag så måtte jeg bare le, og tårene trillet på meg. Det er jo ikke det at den er så stygg, eller noe slikt. Men den er bare ikke Sebastian i det hele tatt! Og sammen med en forferdelig jakke han også kjøpte, ble dette en kombinasjon som jeg ikke klarte. Jeg turde ikke si noe i går da jeg såg klærne i bilen, men da han tok dem på i dag, så måtte jeg bare kommentere det. Han tok det heldigvis bra, og nå ser han selv hvor mye han ligner på blomsterfinn 🙂 han kaller seg selv det også, så jeg baksnakker han ikke.

Nå har vi vært inne hele dagen, og ikke gjort noe som helst og i fare for å provosere noen eller få slengbemerkninger så holder jeg meg i selvpålagt karantene her i trygge omgivelser. Jeg er mer redd for menneskene enn viruset som herjer, og tenker det gjør mer vondt for sjelen å bli såret enn å ha influensa. Jeg velger influensa alle dager i uka, enn å få all denne dritten som nå kommer som småraketter mot oss hele døgnet. Det skal visst ikke være en enkel sak å holde seg rusfri i disse omgivelsene. All negativiteten som bor i menneskene er synd, ja jeg syns faktisk synd i menneskene som ikke takler sitt eget liv og må la det gå utover andre. Jeg er glad jeg ikke har mistet mitt hjerte oppi dette! Jeg ville aldri behandlet noen på den måten jeg selv blir behandlet på for tiden 🙂 i quess im a better person! 349kr gymgrossistenC4 fra gymgrossisten til 349kr. Som jeg anbefaler!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg