FOR en kveld folkens!

Reklame | Ellos.no

Elvisfestivalen som er her hvert år fikk ikke ha skikkelig arrangement, men FOR en stemning! Scena var på stor avstand, men lyden på konserten ga min kjære bestevenn gåsehud på både armer og ben og samme her! Hele Måløy var fylt med masse Elvislåter fra våres alle kjære Isak Søraa og en annen og koret som også er fra Måløy levde opp til alle forventninger. Jeg hadde liksom ikke helt troen siden det ikke var så mange mennesker der i begynnelsen, og ble nesten litt furt for å betale 350kr i inngang, men det var ABSOLUTT verdt det! 

Etter konserten har vi vært på både Havfruen og jeg fikk smake den beste alkoholfrie drinken jeg har smakt til nå på denne edruelige stien min og den var helt fantastisk god! Vi har også vært på Corner bar og sosialisert oss! Det er så deilig å møte masse mennesker man ikke snakker med så ofte, og jeg har det faktisk like morro som alle de andre, om ikke mere! Det er fortsatt merkelig å sette seg i bilen etter en slik kveld, da jeg føler jeg gjør noe ulovlig… hjernen kobler ikke helt at jeg ikke eier promille, og jeg våkner sikkert fyllesyk i morgen også 🙂 

Egentlig skulle jeg dedikere denne helgen til lesing på teorien, men man kan ikke sitte inne når alt håp er ute. Jeg angrer iallefall ikke på denne kvelden og nå ser jeg bare frem til maten Sebben min står og lager og å krype godt inni sengen min. Jeg er så lykkelig slik jeg får lov å leve nå, jeg får de positive godene ifra begge kanter.. når jeg har det så bra som nå så venter jeg bare på en smell og at noe skal gå galt, siden jeg ikke er vant med å ha det bra over tid. Jeg må bare lære meg å gi slipp og nyte isteden for å være så redd for å rote ting til. Jeg må lære å tilgi meg selv, og akseptere livet som det har blitt. Jeg er faktisk ikke så værst innerst inne 😉 

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg