33 helger edru og jeg savner ikke det gamle livet mitt

Reklame | Ellos

Selvom jeg har opplevd ett visst sug til tid og annen taler fornuften sterkere en suget gjør, og jeg savner ikke det gamle livet mitt. Å innrømme å ha sug har sittet langt inni meg og jeg har følt det som ett tegn på svakhet og noe jeg ikke ønsket å ha. Det er klart man får sug etter det gamle livet når man har levd med det i så mange år og det var før min normal. Suget oppstår om jeg ser situasjoner jeg hadde deltatt i før og i visse sammenhenger som jeg selv kan unngå for fremtiden 🙂 det er ikke slik at jeg går og teller dager her, men innimellom teller jeg helger jeg har vært edru og er nå inni min 33ende helg som rusfri! Det er ganske mange helger med masse fine opplevelser, og jeg husker ikke sist jeg kjedet meg en helg. Jeg har vært bevisst på å gjøre spesielle ting i helgene for å få denne følelsen av helg på tross av at man ikke spretter seg en øl på enden av uka, og har lykkes med å opparbeide meg denne godfølelsen når Fredagen kommer på tross av at jeg ikke skal på fest. Det er en kunst men det kommer gradvis, og nå forbinder jeg ikke lenger helg med alkohol og rus lenger, men kjekke opplevelser og fri 🙂

I dag har vi hjulpet pappa og kjøpe sko, og det ble ett stort styr utav det hele, siden han har str hest i sko var vi innom samtlige butikker her, og fant på den siste butikken vi besøkte :)! Vi har også vært med mamma og hjulpet henne med noe, så sanvittigheten også i dag er ren 🙂 vårt eget hus ser ikke ut, og det finnes ingen dårlig sanvittighet i meg! Slike materielle ting får vi ta etterhvert, og når vi er to om det går det kjappere enn kjappest å fikse det 🙂 i dag skal vi ha kylling på menyen og ta det med ro resten av denne deilige helgen <3 dette livet kjennes så utrolig masse bedre og mer verdig en det livet jeg hadde før!

 

Her er klær fra kolleksjonen vila som jeg ble skikkelig forelsket i <3 sjekk ut da vell. Ellos har rimelige priser og masse fint!

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg