Det blir kjempetrist!

Timene virker å gå fortere her i Bergen enn hjemme, de flyr forbi, og man får bare lyst å stoppe tiden, for vi koser oss så mye! Vi har blitt så godt tatt imot og har kommet til duk og dekket bord hele helgen, og har gjort forskjellige ting som har gjort at timene bare har sust forbi, og jeg gruer meg til å sette meg i bilen i morgen og dra hjem til hverdagen.

Snakk om energisparing, samling av krefter og få en pause ifra dette rutinebaserte livet med alle plikter og avtaler som man må følge, og det er evig lenge siden jeg ikke har vært helt fullstendig utslitt på lørdagskveldene! Til vanlig bruker jeg å sovne tidlig, og ikke få noe utav helgene, men denne helgen kjenner jeg at jeg behøvde! 

Det er lenge siden vi har satt oss ned på lørdagene og sett vanlig tv, så bare det er en luksus for oss bøndene på byn! <3 jeg er lykkelig, fredelig og veldig tilfreds her jeg sitter, og Bergen gir som alltid masse mer mersmak!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg