God morgen fra Bergen

Våknet og lurte på hvor jeg var 😂 jeg er ikke vant med det lenger, men det skjedde før hele tiden, hver eneste dag våknet jeg opp på steder uten å vite hvor jeg var. Heldigvis tar det ikke lange stunden før det går opp for meg at vi er på tur, og koser oss masse i Bergen med familien til min kjære <3

I går spiste vi deilig pizza ifra Peppes levert på døra, og det er ikke hverdagslig for oss som bor på bygda, vi roet ned og fant oss til rette, og jeg sovnet momentant når jeg la hodet på puta, til en forandring. Av og til hjelper det bare å komme seg litt bort, og jeg ligger her og finnes ikke stresset over det som skjer hjemme litt en gang. 

Dette her er jo ett eldorado for min kjære, med storsenter som faktisk er storsenter rundt seg, og planen er at han skal slippes løs i dag i butikken! Alle restriksjoner og forhåndsregler blir tatt, og man føler seg like trygg her som hjemme. 

Henvendelsen om å skrive om bloggen i en av Norges største avis ga inntrykk, og jeg har sommerfugler i magen. Lille jeg som bare er en maur i den store sammenhengen, jeg betyr jo egentlig ingenting, men syns det er kult at meningene mine og innleggene treffer! Det er jo hele poenget med bloggen, og de beste komplimentene jeg kan få er at jeg har sterke meninger, eller at mennesker som aldri har lest en blogg i sitt liv, faktisk finner veien inn hit og finner gleden i å lese det jeg skriver. 

Aldri hadde jeg trodd at denne bloggen ville holde seg oppe på topplisten over så lang tid, og jeg fryktet at dette bare var en tilfeldighet og ett blaff som ville gå fort over, litt etter litt går det innover meg hvor viktig dette er for meg, hvor stolt jeg er og hvor mye jeg gleder meg til fremtiden og alle disse spennende tingene som skjer rundt meg!

Følg gjerne gruppa mi på facebook Tilbaketillivet! Der legger jeg ut alle ferske innlegg først! Det er en glede med alle tilbakemeldingene, og ofte blir jeg helt satt ut av tilbakemeldingene jeg får! Dere er helt fantastiske! Ha en super lørdag, for det skal vi!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg