Jeg fridde og fikk JAAA!

Reklame | Ellos

Om jeg ikke hadde hatt facebook hadde jeg helt glemt at det er 1år siden jeg fridde til min kjære da vi var på ferie i Ulsteinvik! Jeg overasket han skikkelig og fikk sannelig ett JAA! <3 så mye har skjedd siden den gang og nå har vi to år igjen til det blir bryllup, og jeg angrer ikke ett sekund på at jeg kapret denne mannen. Jeg har aldri tenkt tanken på frieri og bryllup men han åpnet øynene mine for at kjærligheten faktisk finnes og er ekte.

Jeg er fortsatt redd det plutselig skal forsvinne for meg, og går med en indre frykt for å ikke være bra nok men det er hjernen min som spiller meg ett puss. Vi har det fortsatt godt sammen og jeg har vært heldig med å bli forelsket i min beste venn. Alle trenger kjærlighet i livet sitt, uten den blir det veldig ensomt og trist, og jeg føler meg heldig som kan si at jeg har funnet den rette for meg <3 tenk ett år som forlovede, og to flere å gå før vi skal gifte oss på tradisjonelt vis. Ekteskap er hellig for meg, ironisk nok. Det er ikke noe man inngår bare for morro skyld, og når man først har giftet seg er det ingen utvei, og man jobber for det man har inngått. De fleste får sjokk når jeg legger ut hva ekteskap betyr for meg, fordi jeg er så useriøs om mange ting i livet, men dette er viktig.

Jeg hadde aldri klart alle disse tingene om jeg ikke hadde hatt Sebben min i ryggen, og han har hjulpet meg i de tøffeste periodene. Jeg klarte ikke bevege meg i flere måneder og han fungerte som en altmuligmann. Han satt ved siden av meg i sykesengen når jeg skrek i 3 døgn i smerter, og han vek aldri min side. Jeg har en enorm respekt for mannen min, og glemmer aldri hvor mye han støttet meg i alt både i Bergen og på Førde sjukehus. Han viste meg at han er en mann, og jeg er så glad det er oss to mot verden <3

Det er Fredag igjen! Og jeg styrer litt med papirarbeide. Jeg ønsker å få litt mer fokus på gruppa jeg har startet og å nå ut til flere, så dette blir spennende! GOD HELG GODTFOLK!

Ellos//Masai//KIDS ONLY

Klær på Ellos som falt i smak! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg